DIENSTEN
WANNEER KUNT U MIJ INSCHAKELEN?
- Langdurige vervanging van uw managementondersteuner
- Tijdelijke inhuur voor een korte periode
- Ondersteuning bij projecten
- Ondersteuning van kleine zelfstandige ondernemers
Is uw officemanager, directiesecretaresse, bestuurssecretaresse of personal assistant ziek of met zwangerschapsverlof en daardoor voor langere tijd (een aantal maanden) niet inzetbaar? Dan heeft u iemand nodig die het klappen van de zweep kent, weinig inwerktijd nodig heeft en zorgt dat alle werkzaamheden gewoon doorgaan.
Heeft u als kleine organisatie tijdelijk handjes nodig voor bijvoorbeeld het versturen van een mailing, het opruimen van het archief of het aanpassen van uw website? Dan is het prettig om iemand voor een paar uurtjes in te huren om de klus te klaren.
Het komt regelmatig voor dat binnen een organisatie een nieuw project wordt opgestart waarvoor ondersteuning nodig is. De vaste managementondersteuners hebben vaak te weinig tijd om goede secretariële en administratieve ondersteuning te bieden vanwege alle reguliere werkzaamheden die gedaan moeten worden. U kunt mij dan inhuren om de projectleider te ondersteunen.
Heeft u een eenmanszaak en krijgt u het zo druk dat de administratie eromheen een last wordt? Denk bijvoorbeeld aan licht administratieve/financiële werkzaamheden, het bijhouden van uw website, het maken van afspraken, het versturen van brieven en het redigeren van belangrijke teksten? Dan heeft u iemand nodig die deze werkzaamheden voor u uitvoert, waardoor u zich weer met uw core business kunt bezighouden.
Uiteraard ga ik zeer vertrouwelijk om met alle bedrijfsinformatie die ik tijdens mijn werkzaamheden tegenkom.
Interim functies waarvoor u mij onder andere kunt inhuren:
✔ Officemanager
✔ Directiesecretaresse
✔ Projectsecretaresse
✔ Personal Assistant
Maar ook op uurbasis kan ik werkzaamheden voor u uitvoeren. Denk aan:
✔ Versturen van mailingen
✔ Beheer van uw website
✔ Facturatie
✔ Maken van complexe afspraken